У мережі показали, яким був перший передньопривідний автомобіль в Радянському Союзі

До певного моменту все легковий автомобіль, вироблені в СРСР, оснащувалися виключно заднім приводом. Переднього приводу радянські інженери цуралися, вони вважали, що він погіршує прохідність і маневреність. І тим не менш, деякі роботи в цьому напрямку. Одну з перших розробок показав інформаційний портал "За кермом".

Так, першим передньопривідним автомобілем СРСР став прототип з індексом НАМИ-0107, машина в кузові хетчбек, яку творці прозвали"Волошка". Робота над цією моделлю велася для того, щоб надати радянським автолюбителям зовсім іншу машину в ціновій категорії "Жигулів".

Незважаючи на те, що спочатку модель панувалася як хетчбек, в кінцевому рахунку кузов автомобіль взяли у ЗАЗ-966 "Запорожець", а 1,4-літровий силовий агрегат у Москвича-408. При цьому у моделі були і оригінальні розробки, такі як нова коробка передач і зчеплення. Примітно, що трансмісію встановили на піддоні картера, як в перших моделях Mini, якими надихалися конструктори.

Передня підвіска була виконана на поперечних важелях з торсіонами, а задня — на поздовжніх важелях. Незважаючи на досить скромні габарити кузова ЗАЗ-966, салон в машині вийшов досить просторим.

"Васильку "в серію завадило потрапити те, що" Запорожець", в який встановили двигун спереду, а не ззаду, потребує значної кількості доопрацювань, тому на проекті вирішили просто поставити хрест.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали, як дідівський "Запорожець" перетворили на позашляховик.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали відновлений автолюбителем радянський представницький автомобіль-ГАЗ "Чайку".

Також "Hyser" писав, що українцям розповіли, коли в країні введуть обов'язковий техогляд легкових машин.